Platba zamítnuta

Vaše platba byla zamítnuta.

Proč byla moje platba zamítnuta?

Platby kartou mohou být zamítnuty z těchto důvodů:

  • Používáte kartu, jejíž platnost vypršela.
  • Na vašem účtu není dostatek finančních prostředků.
  • Byly nesprávně zadány některé údaje o kartě, například datum ukončení platnosti nebo bezpečnostní kód CVV/CVC.
  • Na vaší kartě byl vyčerpán limit pro online nákupy, nebo jsou online nákupy zablokované.
  • Vaše karta byla z nějakého důvodu zablokována vaší bankou, nebo je na černé listině zpracovatelů karet.
  • 3DS kód (pokud byl vyžadován) nebyl zadán správně.
  • Došlo k dočasným technickým problémům na straně banky nebo zpracovatele plateb.

Pokud jste zadali všechny údaje správně a přesto byla vaše platba zamítnuta, obraťte se prosím na banku, která platební kartu vydala.

Pro opakování platby stiskněte tlačítko “Provést platbu”.