Platba zamítnuta
Vaše platba byla zamítnuta.
Proč byla moje platba zamítnuta?
Platby kartou mohou být zamítnuty z těchto důvodů:
- Používáte kartu, jejíž platnost vypršela.
- Na vašem účtu není dostatek finančních prostředků.
- Byly nesprávně zadány některé údaje o kartě, například datum ukončení platnosti nebo bezpečnostní kód CVV/CVC.
- Na vaší kartě byl vyčerpán limit pro online nákupy, nebo jsou online nákupy zablokované.
- Vaše karta byla z nějakého důvodu zablokována vaší bankou, nebo je na černé listině zpracovatelů karet.
- 3DS kód (pokud byl vyžadován) nebyl zadán správně.
- Došlo k dočasným technickým problémům na straně banky nebo zpracovatele plateb.
Pokud jste zadali všechny údaje správně a přesto byla vaše platba zamítnuta, obraťte se prosím na banku, která platební kartu vydala.
Pro opakování platby stiskněte tlačítko “Provést platbu”.
